СТВОРЕННЯ ЛОКАЛЬНИХ ВИН ЯК ОДИН З НАПРЯМІВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВИНОРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
The article proves the practicability of producing wine from local grapes for Ukrainian wineries. Thesubstantiation is based on the construction of five levels of goods and consumer values. The fifth level is awine that has a unique style: its character, temperament, expresses the peculiarities of t...
Saved in:
| Date: | 2018 |
|---|---|
| Main Authors: | Braiko, M., Solodova, O., Golubyonkova, O., Braiko, А. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Odesa National University of Technology
2018
|
| Online Access: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1059 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsSimilar Items
-
Підхід до формування конкурентних переваг підприємства
by: Артеменко, В.А.
Published: (2011) -
Класифікація чинників конкурентних переваг підприємства
by: Ткачова, С.С.
Published: (2012) -
Методологічні основи конкурентних переваг промислового підприємства
by: Трубчанін, В.В.
Published: (2009) -
Чинники формування й збереження конкурентних переваг підприємства туристичної галузі
by: Артюхова, І.В.
Published: (2011) -
Трансформація підходів до визначення джерел формування конкурентних переваг підприємства
by: Чорна, М.В.
Published: (2009)