ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА

A three-phase slotless torque motor of axial structure with permanent magnets and a solid stator core is considered. The effect of circular slits in the core, preventing the flow of eddy currents, is investigated. It is noted that the magnetic field of the stator winding has a minimum effect on the...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2025
Автори: Пєтухов, І.С., Кіреєв, В.Г., Акинін, К.П., Ісаєв, Є.В.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2025
Теми:
Онлайн доступ:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1686
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Репозитарії

Technical Electrodynamics
id oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-1686
record_format ojs
spelling oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-16862025-05-05T07:54:14Z TORQUE OF A SLOTLESS AXIAL-FLUX PERMANENT MAGNET TORQUE MOTOR WITH SOLID SLITTED STATOR YOKE ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА Пєтухов, І.С. Кіреєв, В.Г. Акинін, К.П. Ісаєв, Є.В. torque motor permanent magnets solid stator core slitted core моментний двигун постійні магніти суцільне осердя статора осердя із щілинами A three-phase slotless torque motor of axial structure with permanent magnets and a solid stator core is considered. The effect of circular slits in the core, preventing the flow of eddy currents, is investigated. It is noted that the magnetic field of the stator winding has a minimum effect on the field created by permanent magnets and it can be neglected. Two stages of the study are defined: the first is the determination of the maximum torque in a static state, and the second is the determination of losses from motional eddy currents during the movement of the stator core relative to the rotor. The field problem was solved using the software "COMSOL Multiphysics". A smooth analytical function was used to approximate the magnetisation curve of core steel. It has been demonstrated through simulation of the physical model that implementing four slits can reduce torque loss approximately by four times or increase the maximum rotational speed of the rotor by the same amount. References 8, figures 9, table 1. Розглянуто трифазний безпазовий моментний двигун осьової конструкції з постійними магнітами та суцільним осердям статора. Досліджено дію кільцевих щілин в осерді, що перешкоджають протіканню вихрових струмів. Відзначено, що магнітне поле обмотки статора мінімально впливає на поле, створюване постійними магнітами, і цим впливом можна нехтувати. Визначено два етапи дослідження: перший – визначення максимального обертального моменту в статичному стані; другий – визначення втрат від вихрових струмів під час руху статора без обмотки відносно ротора. Польову задачу розв’язували за допомогою програмного забезпечення «COMSOL Multiphysics». Застосовано гладку аналітичну функцію для апроксимації залежності магнітної проникності сталі від магнітної індукції. За допомогою моделювання фізичної моделі було продемонстровано, що використання чотирьох щілин може зменшити втрати обертального моменту приблизно у 4 рази або збільшити максимальну швидкість обертання ротора на таку саму величину. Бібл. 8, рис. 9, табл. 1. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2025-04-28 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1686 10.15407/techned2025.03.031 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 3 (2025): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 031 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 3 (2025): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 031 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2025.03 en https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1686/1518 Авторське право (c) 2025 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2025-05-05T07:54:14Z
collection OJS
language English
topic моментний двигун
постійні магніти
суцільне осердя статора
осердя із щілинами
spellingShingle моментний двигун
постійні магніти
суцільне осердя статора
осердя із щілинами
Пєтухов, І.С.
Кіреєв, В.Г.
Акинін, К.П.
Ісаєв, Є.В.
ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА
topic_facet torque motor
permanent magnets
solid stator core
slitted core
моментний двигун
постійні магніти
суцільне осердя статора
осердя із щілинами
format Article
author Пєтухов, І.С.
Кіреєв, В.Г.
Акинін, К.П.
Ісаєв, Є.В.
author_facet Пєтухов, І.С.
Кіреєв, В.Г.
Акинін, К.П.
Ісаєв, Є.В.
author_sort Пєтухов, І.С.
title ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА
title_short ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА
title_full ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА
title_fullStr ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА
title_full_unstemmed ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА
title_sort обертальний момент безпазового моментного двигуна з постійними магнітами із кільцевими щілинами у суцільному ярмі статора
title_alt TORQUE OF A SLOTLESS AXIAL-FLUX PERMANENT MAGNET TORQUE MOTOR WITH SOLID SLITTED STATOR YOKE
description A three-phase slotless torque motor of axial structure with permanent magnets and a solid stator core is considered. The effect of circular slits in the core, preventing the flow of eddy currents, is investigated. It is noted that the magnetic field of the stator winding has a minimum effect on the field created by permanent magnets and it can be neglected. Two stages of the study are defined: the first is the determination of the maximum torque in a static state, and the second is the determination of losses from motional eddy currents during the movement of the stator core relative to the rotor. The field problem was solved using the software "COMSOL Multiphysics". A smooth analytical function was used to approximate the magnetisation curve of core steel. It has been demonstrated through simulation of the physical model that implementing four slits can reduce torque loss approximately by four times or increase the maximum rotational speed of the rotor by the same amount. References 8, figures 9, table 1.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2025
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1686
work_keys_str_mv AT pêtuhovís torqueofaslotlessaxialfluxpermanentmagnettorquemotorwithsolidslittedstatoryoke
AT kíreêvvg torqueofaslotlessaxialfluxpermanentmagnettorquemotorwithsolidslittedstatoryoke
AT akinínkp torqueofaslotlessaxialfluxpermanentmagnettorquemotorwithsolidslittedstatoryoke
AT ísaêvêv torqueofaslotlessaxialfluxpermanentmagnettorquemotorwithsolidslittedstatoryoke
AT pêtuhovís obertalʹnijmomentbezpazovogomomentnogodvigunazpostíjnimimagnítamiízkílʹcevimiŝílinamiusucílʹnomuârmístatora
AT kíreêvvg obertalʹnijmomentbezpazovogomomentnogodvigunazpostíjnimimagnítamiízkílʹcevimiŝílinamiusucílʹnomuârmístatora
AT akinínkp obertalʹnijmomentbezpazovogomomentnogodvigunazpostíjnimimagnítamiízkílʹcevimiŝílinamiusucílʹnomuârmístatora
AT ísaêvêv obertalʹnijmomentbezpazovogomomentnogodvigunazpostíjnimimagnítamiízkílʹcevimiŝílinamiusucílʹnomuârmístatora
first_indexed 2025-12-02T15:21:28Z
last_indexed 2025-12-02T15:21:28Z
_version_ 1850410416434315264