ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА
A three-phase slotless torque motor of axial structure with permanent magnets and a solid stator core is considered. The effect of circular slits in the core, preventing the flow of eddy currents, is investigated. It is noted that the magnetic field of the stator winding has a minimum effect on the...
Збережено в:
| Дата: | 2025 |
|---|---|
| Автори: | , , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ
2025
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1686 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Technical Electrodynamics |
Репозитарії
Technical Electrodynamics| id |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-1686 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-16862025-05-05T07:54:14Z TORQUE OF A SLOTLESS AXIAL-FLUX PERMANENT MAGNET TORQUE MOTOR WITH SOLID SLITTED STATOR YOKE ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА Пєтухов, І.С. Кіреєв, В.Г. Акинін, К.П. Ісаєв, Є.В. torque motor permanent magnets solid stator core slitted core моментний двигун постійні магніти суцільне осердя статора осердя із щілинами A three-phase slotless torque motor of axial structure with permanent magnets and a solid stator core is considered. The effect of circular slits in the core, preventing the flow of eddy currents, is investigated. It is noted that the magnetic field of the stator winding has a minimum effect on the field created by permanent magnets and it can be neglected. Two stages of the study are defined: the first is the determination of the maximum torque in a static state, and the second is the determination of losses from motional eddy currents during the movement of the stator core relative to the rotor. The field problem was solved using the software "COMSOL Multiphysics". A smooth analytical function was used to approximate the magnetisation curve of core steel. It has been demonstrated through simulation of the physical model that implementing four slits can reduce torque loss approximately by four times or increase the maximum rotational speed of the rotor by the same amount. References 8, figures 9, table 1. Розглянуто трифазний безпазовий моментний двигун осьової конструкції з постійними магнітами та суцільним осердям статора. Досліджено дію кільцевих щілин в осерді, що перешкоджають протіканню вихрових струмів. Відзначено, що магнітне поле обмотки статора мінімально впливає на поле, створюване постійними магнітами, і цим впливом можна нехтувати. Визначено два етапи дослідження: перший – визначення максимального обертального моменту в статичному стані; другий – визначення втрат від вихрових струмів під час руху статора без обмотки відносно ротора. Польову задачу розв’язували за допомогою програмного забезпечення «COMSOL Multiphysics». Застосовано гладку аналітичну функцію для апроксимації залежності магнітної проникності сталі від магнітної індукції. За допомогою моделювання фізичної моделі було продемонстровано, що використання чотирьох щілин може зменшити втрати обертального моменту приблизно у 4 рази або збільшити максимальну швидкість обертання ротора на таку саму величину. Бібл. 8, рис. 9, табл. 1. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2025-04-28 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1686 10.15407/techned2025.03.031 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 3 (2025): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 031 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 3 (2025): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 031 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2025.03 en https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1686/1518 Авторське право (c) 2025 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| institution |
Technical Electrodynamics |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2025-05-05T07:54:14Z |
| collection |
OJS |
| language |
English |
| topic |
моментний двигун постійні магніти суцільне осердя статора осердя із щілинами |
| spellingShingle |
моментний двигун постійні магніти суцільне осердя статора осердя із щілинами Пєтухов, І.С. Кіреєв, В.Г. Акинін, К.П. Ісаєв, Є.В. ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА |
| topic_facet |
torque motor permanent magnets solid stator core slitted core моментний двигун постійні магніти суцільне осердя статора осердя із щілинами |
| format |
Article |
| author |
Пєтухов, І.С. Кіреєв, В.Г. Акинін, К.П. Ісаєв, Є.В. |
| author_facet |
Пєтухов, І.С. Кіреєв, В.Г. Акинін, К.П. Ісаєв, Є.В. |
| author_sort |
Пєтухов, І.С. |
| title |
ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА |
| title_short |
ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА |
| title_full |
ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА |
| title_fullStr |
ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА |
| title_full_unstemmed |
ОБЕРТАЛЬНИЙ МОМЕНТ БЕЗПАЗОВОГО МОМЕНТНОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ІЗ КІЛЬЦЕВИМИ ЩІЛИНАМИ У СУЦІЛЬНОМУ ЯРМІ СТАТОРА |
| title_sort |
обертальний момент безпазового моментного двигуна з постійними магнітами із кільцевими щілинами у суцільному ярмі статора |
| title_alt |
TORQUE OF A SLOTLESS AXIAL-FLUX PERMANENT MAGNET TORQUE MOTOR WITH SOLID SLITTED STATOR YOKE |
| description |
A three-phase slotless torque motor of axial structure with permanent magnets and a solid stator core is considered. The effect of circular slits in the core, preventing the flow of eddy currents, is investigated. It is noted that the magnetic field of the stator winding has a minimum effect on the field created by permanent magnets and it can be neglected. Two stages of the study are defined: the first is the determination of the maximum torque in a static state, and the second is the determination of losses from motional eddy currents during the movement of the stator core relative to the rotor. The field problem was solved using the software "COMSOL Multiphysics". A smooth analytical function was used to approximate the magnetisation curve of core steel. It has been demonstrated through simulation of the physical model that implementing four slits can reduce torque loss approximately by four times or increase the maximum rotational speed of the rotor by the same amount. References 8, figures 9, table 1. |
| publisher |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ |
| publishDate |
2025 |
| url |
https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1686 |
| work_keys_str_mv |
AT pêtuhovís torqueofaslotlessaxialfluxpermanentmagnettorquemotorwithsolidslittedstatoryoke AT kíreêvvg torqueofaslotlessaxialfluxpermanentmagnettorquemotorwithsolidslittedstatoryoke AT akinínkp torqueofaslotlessaxialfluxpermanentmagnettorquemotorwithsolidslittedstatoryoke AT ísaêvêv torqueofaslotlessaxialfluxpermanentmagnettorquemotorwithsolidslittedstatoryoke AT pêtuhovís obertalʹnijmomentbezpazovogomomentnogodvigunazpostíjnimimagnítamiízkílʹcevimiŝílinamiusucílʹnomuârmístatora AT kíreêvvg obertalʹnijmomentbezpazovogomomentnogodvigunazpostíjnimimagnítamiízkílʹcevimiŝílinamiusucílʹnomuârmístatora AT akinínkp obertalʹnijmomentbezpazovogomomentnogodvigunazpostíjnimimagnítamiízkílʹcevimiŝílinamiusucílʹnomuârmístatora AT ísaêvêv obertalʹnijmomentbezpazovogomomentnogodvigunazpostíjnimimagnítamiízkílʹcevimiŝílinamiusucílʹnomuârmístatora |
| first_indexed |
2025-12-02T15:21:28Z |
| last_indexed |
2025-12-02T15:21:28Z |
| _version_ |
1850410416434315264 |