Маркетингові стратегії у контексті конкурентоспроможності закладу вищої освіти

У статті розглядаються теоретичні засади маркетингових стратегій, представлено компоненти, щоформують маркетингову стратегію закладу вищої освіти. У дослідженні використано методи аналізу тасинтезу. Мета дослідження полягала у вивченні та аналізі діючих на цільових ринках конкурентнихстратегій ЗВО з...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2020
Hauptverfasser: Постоян, Т. Г., Черненко, І. В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2020
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1816
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics