Основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств

У статті показано стан хлібопекарської промисловості і тенденції її розвитку в Україні. Доведе-но необхідність впровадження стратегій саме інноваційного розвитку як єдино можливого напряму ро-звитку підприємств промисловості. Розглянуто типи інноваційних стратегій і виявлено, які саме необ-хідно зас...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2020
1. Verfasser: Дурбалова, Н. І.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2020
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1817
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
id oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-1817
record_format ojs
institution Food Industry Economics
baseUrl_str
datestamp_date 2020-11-10T11:07:24Z
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Дурбалова, Н. І.
spellingShingle Дурбалова, Н. І.
Основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств
author_facet Дурбалова, Н. І.
author_sort Дурбалова, Н. І.
title Основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств
title_short Основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств
title_full Основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств
title_fullStr Основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств
title_full_unstemmed Основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств
title_sort основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств
title_alt Main components of innovative strategy of bakery enterprises development
Основные составляющие инновационной стратегии развития хлебопекарских предприятий
description У статті показано стан хлібопекарської промисловості і тенденції її розвитку в Україні. Доведе-но необхідність впровадження стратегій саме інноваційного розвитку як єдино можливого напряму ро-звитку підприємств промисловості. Розглянуто типи інноваційних стратегій і виявлено, які саме необ-хідно застосовувати для ефективного розвитку підприємств. Відзначено, що робота в статті було про-ведена з метою всебічного і ґрунтовного дослідження основних інноваційних стратегій розвитку щодохлібопекарських підприємств. Показані результати проведеного аналізу типів інноваційних стратегійрозвитку та обґрунтовано виділення синергетичної стратегії як певного типу. Підкреслено, що синер-гетична стратегія об'єднує підприємства на основі їхніх наукових потенціалів, наслідком чого є приско-рення генерації і практичного впровадження інновацій. Було виявлено, що реалізація зазначеної си-нергетичної інноваційної стратегії за допомогою підсумовування потенціалів вітчизняних інноваційноорієнтованих хлібопекарських підприємств призведе до довготривалої конкурентоспроможності і, якрезультат, прибутковості.
publisher Odesa National University of Technology
publishDate 2020
url //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1817
work_keys_str_mv AT durbalovaní osnovnískladovíínnovacíjnoístrategíírozvitkuhlíbopekarsʹkihpídpriêmstv
AT durbalovaní maincomponentsofinnovativestrategyofbakeryenterprisesdevelopment
AT durbalovaní osnovnyesostavlâûŝieinnovacionnojstrategiirazvitiâhlebopekarskihpredpriâtij
first_indexed 2025-09-24T17:25:42Z
last_indexed 2025-09-24T17:25:42Z
_version_ 1844167041852899328
spelling oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-18172020-11-10T11:07:24Z Основні складові інноваційної стратегії розвитку хлібопекарських підприємств Main components of innovative strategy of bakery enterprises development Основные составляющие инновационной стратегии развития хлебопекарских предприятий Дурбалова, Н. І. У статті показано стан хлібопекарської промисловості і тенденції її розвитку в Україні. Доведе-но необхідність впровадження стратегій саме інноваційного розвитку як єдино можливого напряму ро-звитку підприємств промисловості. Розглянуто типи інноваційних стратегій і виявлено, які саме необ-хідно застосовувати для ефективного розвитку підприємств. Відзначено, що робота в статті було про-ведена з метою всебічного і ґрунтовного дослідження основних інноваційних стратегій розвитку щодохлібопекарських підприємств. Показані результати проведеного аналізу типів інноваційних стратегійрозвитку та обґрунтовано виділення синергетичної стратегії як певного типу. Підкреслено, що синер-гетична стратегія об'єднує підприємства на основі їхніх наукових потенціалів, наслідком чого є приско-рення генерації і практичного впровадження інновацій. Було виявлено, що реалізація зазначеної си-нергетичної інноваційної стратегії за допомогою підсумовування потенціалів вітчизняних інноваційноорієнтованих хлібопекарських підприємств призведе до довготривалої конкурентоспроможності і, якрезультат, прибутковості. The article shows the current state of the bakery industry in Ukraine and trends in its development. Ithas been proved that today the adaptation of national bakeries to market economy, which is characterizedby rigidity and variability of the market environment while intensifying competition in global and national markets, is directly related to innovations and innovative development as a driver of economic growth. It hasbeen shown that the transition to the path of innovative development will ensure stable functioning to the en terprises of the industry due to successful competition based on innovation (production, technological, managerial, etc.), production of a competitive product with high consumer and aesthetic characteristics, efficientuse of own production potential. It has been emphasized that this necessitates the formation of innovationalstrategies aimed at intensifying of innovation activity in bakery enterprises. It has been reflected that the innovation strategy is understood as a set of actions and methods of innovation, which provides a competitiveadvantage through the development and implementation of innovations.The necessity of innovative development strategies introduction as the only possible direction ofbranch development has been proved. It has been noted that today there are a significant number of classifications, each of which identifies innovation strategies of different types. The innovation strategies types havebeen considered and it has been identified which ones should be used for the development of bakery enterprises. The purpose of the article is to study the main strategies types for bakery enterprises innovative development. The results of the research are to distinguish synergetic strategy is a separate type on the basison their analysis. Such type is based on integration of the enterprises according to their scientific potential,which accelerates formation and practical applications of innovations. The study found that the implementation of synergetic innovation strategies by combining the efforts of domestic bakeries will help them achievelong-term competitiveness and profitability. В статье показано текущее состояние хлебопекарной промышленности Украины и тенденцииее развития. Доказано, что современная адаптация отечественных хлебопекарских предприятий крыночным условиям, характеризующимся жесткостью и изменчивостью среды при усилении конку-ренции на рынках, напрямую зависит от инноваций и инновационного развития как драйвера эконо-мического роста. Показано, что инновационный путь развития гарантирует стабильную и успешнуюработу предприятий хлебопекарской промышленности за счет успешной конкуренции, основанной наинновациях, производстве конкурентоспособной продукции с высокими потребительскими и эстетиче-скими характеристиками, интенсивном использовании их собственного производственного потенциа-ла. Подчеркивается, что это требует формирования инновационной стратегии хлебопекарных пред-приятий, которая будет направленна на активизацию инновационной активности. Отражено, что ин-новационная стратегия представляется совокупностью инновационных действий и методов, обеспе-чивающей конкурентное преимущество путем разработки и внедрения инноваций.Обоснована необходимость внедрения стратегий инновационного развития как единственновозможного направления развития отрасли. Отмечается, что на сегодняшний день существует значи-тельное количество классификаций, в каждой из которых выделены разные типы инновационныхстратегий. Рассмотрены типы инновационных стратегий и определены, какие из них следует исполь-зовать для развития хлебопекарных предприятий. Цель статьи заключалась в исследовании типовинновационных стратегий развития хлебопекарных предприятий. Результаты исследования заключа-ются в том, что на основе их анализа в отдельный тип выделяется синергетическая стратегия. Такойтип основан на объединении предприятий, базирующемся на их научном потенциале, что ускоряетформирование и практическое использование инноваций. Проведенное исследование показало, чтопрактика применения в сегодняшних реалиях синергетической инновационной стратегии через объ-единение усилий отечественных пекарен поможет им достичь прибыльности. Odesa National University of Technology 2020-10-14 Article Article application/pdf //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1817 10.15673/fie.v12i3.1817 Food Industry Economics; Vol 12 No 3 (2020): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 12 № 3 (2020): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 12 № 3 (2020): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 2312-847X 2411-4111 10.15673/ехп.v12i3 uk //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1817/2002 Авторське право (c) 2020 Food Industry Economics