Імплементація сервісних інновацій в організацію діяльності закладів ресторанного господарства

Інноваційна діяльність спрямована на створення нового або зміну наявного продукту, на вдос-коналювання наявних послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних техно-логій і сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Вони стають визначальними чинникамидля конкурентоспро...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2021
Hauptverfasser: Новічкова, Т.П. П., Лебеденко, Т. Є., Новічков, В. К.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2021
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1990
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
Beschreibung
Zusammenfassung:Інноваційна діяльність спрямована на створення нового або зміну наявного продукту, на вдос-коналювання наявних послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних техно-логій і сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Вони стають визначальними чинникамидля конкурентоспроможності підприємств та активізації обмінів з іншими секторами економіки, з нимпов’язаними. Проведене дослідження дало змогу проаналізувати діяльність ресторану «Щастя ПалеРояль», визначити його головних конкурентів та розробити концепцію розвитку ресторану. Для цьогобуло запропоновано ввести професію сомельє (винного та хлібного. Складено концептуальне менюхлібобулочних виробів, яке має різні види хліба, що пасуватимуть для різних страв в основному менюзакладу. Реалізація зазначених напрямків розвитку інноваційної діяльності створить умови для роз-ширення переліку надаваних послуг, посилить конкурентні позиції та переваги підприємств.