Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства

Мотивами поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг під час глобальних кризовихявищ й інформатизації суспільства є задоволення «фізіологічних» потреб у харчуванні (їдальні самоо-бслуговування й підприємства «швидкої їжі»), потреб в безпеці (індустрія гостинності, фабрики-кухні,кафе) і потре...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2022
1. Verfasser: Жигулін, О. А.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2022
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2272
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
id oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-2272
record_format ojs
spelling oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-22722024-12-23T10:57:11Z Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства Model of behavior of consumers of hotel and restaurant services in the conditions of crisis and informatization of the society Жигулін, О. А. Мотивами поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг під час глобальних кризовихявищ й інформатизації суспільства є задоволення «фізіологічних» потреб у харчуванні (їдальні самоо-бслуговування й підприємства «швидкої їжі»), потреб в безпеці (індустрія гостинності, фабрики-кухні,кафе) і потреб в спілкуванні, повазі й самовираженні (ресторани, бари, нічні клуби, дома чайних тра-дицій). Обґрунтовано, що основними споживчими властивостями послуг і виробів перелічених группідприємств є «економність», «якість», «інноваційно-креативна диференціація», відповідно. Розроб-лено модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизаціїсуспільства, а також систему методів управління задоволенням їх потреб. Доведено, що у кожномутоварі споживача цікавть його і «економність», і «якість», і «інноваційно-креативна диференціація».Однак, одну з властивостей він виділяє як основну для подальшого вибору. The article is devoted to the study of the behavior of consumers of hotel and restaurant services during the global crisis and the informatization of the society. The purpose of the study, the results of which arepresented in the article, is to develop a model of behavior of consumers of hotel and restaurant services in acrisis and information transformations of the society. The object of the research: organizational and economic processes of managing the behavior of consumers of goods. The subject of the research: a set of theoretical, methodological and practical principles of managing the behavior of consumers of hotel and restaurantservices during global crises and informatization of the society. The research methods: general scientific andspecific methods. The motives for the behavior of consumers of hotel and restaurant services during theglobal crisis and the informatization of society are to meet the "physiological" needs for food (canteens, fastfood, "McDonald's"), security needs (hospitality industry) and needs in communication, respect and selfexpression (restaurants, bars, nightclubs, tea houses, etc.).According to the results of the marketing research, it has been substantiated that the main consumer properties of services and products of fast food companies, hospitality industry and restaurants are "economy" (time, money), "quality", "innovation and creative differentiation", respectively. In each product the consumer is interested in economy, quality and creative differentiation. However, one of the properties he singles out as the main one for further selection.A model of behavior of consumers of hotel and restaurant services in the crisis and informatization ofthe society, as well as a system of management methods to meet their needs (basic and auxiliary), consisting of options differentiated by the rating of consumer properties of goods (differentiation, quality, economy,economy, differentiation) , quality, quality, economy, differentiation). Management methods are used to influence the complex activities of enterprises (product formation, pricing, advertising, sales, production, personnel management, budgeting, investment, financing). Odesa National University of Technology 2022-04-27 Article Article application/pdf //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2272 10.15673/fie.v14i1.2272 Food Industry Economics; Vol 14 No 1 (2022): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 14 № 1 (2022): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 14 № 1 (2022): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 2312-847X 2411-4111 10.15673/fie.v14i1 uk //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2272/2458 Авторське право (c) 2022 Food Industry Economics
institution Food Industry Economics
baseUrl_str
datestamp_date 2024-12-23T10:57:11Z
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Жигулін, О. А.
spellingShingle Жигулін, О. А.
Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
author_facet Жигулін, О. А.
author_sort Жигулін, О. А.
title Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
title_short Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
title_full Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
title_fullStr Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
title_full_unstemmed Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
title_sort модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
title_alt Model of behavior of consumers of hotel and restaurant services in the conditions of crisis and informatization of the society
description Мотивами поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг під час глобальних кризовихявищ й інформатизації суспільства є задоволення «фізіологічних» потреб у харчуванні (їдальні самоо-бслуговування й підприємства «швидкої їжі»), потреб в безпеці (індустрія гостинності, фабрики-кухні,кафе) і потреб в спілкуванні, повазі й самовираженні (ресторани, бари, нічні клуби, дома чайних тра-дицій). Обґрунтовано, що основними споживчими властивостями послуг і виробів перелічених группідприємств є «економність», «якість», «інноваційно-креативна диференціація», відповідно. Розроб-лено модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизаціїсуспільства, а також систему методів управління задоволенням їх потреб. Доведено, що у кожномутоварі споживача цікавть його і «економність», і «якість», і «інноваційно-креативна диференціація».Однак, одну з властивостей він виділяє як основну для подальшого вибору.
publisher Odesa National University of Technology
publishDate 2022
url //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2272
work_keys_str_mv AT žigulínoa modelʹpovedínkispoživačívgotelʹnihírestorannihposlugvumovahkrizijínformatizacíísuspílʹstva
AT žigulínoa modelofbehaviorofconsumersofhotelandrestaurantservicesintheconditionsofcrisisandinformatizationofthesociety
first_indexed 2025-09-24T17:25:50Z
last_indexed 2025-09-24T17:25:50Z
_version_ 1850411347238453248