Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
Мотивами поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг під час глобальних кризовихявищ й інформатизації суспільства є задоволення «фізіологічних» потреб у харчуванні (їдальні самоо-бслуговування й підприємства «швидкої їжі»), потреб в безпеці (індустрія гостинності, фабрики-кухні,кафе) і потре...
Saved in:
| Date: | 2022 |
|---|---|
| Main Author: | Жигулін, О. А. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Odesa National University of Technology
2022
|
| Online Access: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2272 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsSimilar Items
-
Форми прояву якості у наданні готельних послуг
by: Кальченко, Л.А.
Published: (2011) -
Аналіз міжнародного ринку готельних послуг: проблеми і тенденції розвитку
by: Добрянська, Н. А., et al.
Published: (2021) -
Знання в управлінні підприємством як складова інформаційного менеджменту в умовах інформатизації суспільства
by: Рижков, А.В.
Published: (2008) -
Ідеї В.М. Глушкова у контексті інформатизації суспільства
by: Сергієнко, І.
Published: (2003) -
Ідеї В.М. Глушкова у контексті інформатизації суспільства
by: Сергієнко, І.
Published: (2003)