Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
Мотивами поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг під час глобальних кризовихявищ й інформатизації суспільства є задоволення «фізіологічних» потреб у харчуванні (їдальні самоо-бслуговування й підприємства «швидкої їжі»), потреб в безпеці (індустрія гостинності, фабрики-кухні,кафе) і потре...
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автор: | Жигулін, О. А. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2022
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2272 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Репозитарії
Food Industry EconomicsСхожі ресурси
-
Форми прояву якості у наданні готельних послуг
за авторством: Кальченко, Л.А.
Опубліковано: (2011) -
Аналіз міжнародного ринку готельних послуг: проблеми і тенденції розвитку
за авторством: Добрянська, Н. А., та інші
Опубліковано: (2021) -
Знання в управлінні підприємством як складова інформаційного менеджменту в умовах інформатизації суспільства
за авторством: Рижков, А.В.
Опубліковано: (2008) -
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В СЕРЕДОВИЩІ ЦИФРОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
за авторством: Yushkevych, Olena, та інші
Опубліковано: (2023) -
Ідеї В.М. Глушкова у контексті інформатизації суспільства
за авторством: Сергієнко, І.
Опубліковано: (2003)