Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства

Мотивами поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг під час глобальних кризовихявищ й інформатизації суспільства є задоволення «фізіологічних» потреб у харчуванні (їдальні самоо-бслуговування й підприємства «швидкої їжі»), потреб в безпеці (індустрія гостинності, фабрики-кухні,кафе) і потре...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2022
Автор: Жигулін, О. А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Odesa National University of Technology 2022
Онлайн доступ://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2272
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Food Industry Economics

Репозитарії

Food Industry Economics