Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспільства
Мотивами поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг під час глобальних кризовихявищ й інформатизації суспільства є задоволення «фізіологічних» потреб у харчуванні (їдальні самоо-бслуговування й підприємства «швидкої їжі»), потреб в безпеці (індустрія гостинності, фабрики-кухні,кафе) і потре...
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2022
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2272 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |