Інструменти державного маркетингу, як складова селективного регулювання товарних ринків в умовах нестабільності
The article develops the theoretical and applied principles of state marketing in the market dimension, asa component of adaptive mechanisms of selective regulation of commodity markets in the conditions of instability. The theoretical essence of state marketing has been substantiated, the comparati...
Gespeichert in:
| Datum: | 2022 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Нікішина, О. В., Тараканов, М. Л., Зеркіна, О. О. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Odesa National University of Technology
2022
|
| Online Zugang: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2361 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsÄhnliche Einträge
Інструменти маркетингу в антикризовому управлінні
von: Пілецька, С.Т., et al.
Veröffentlicht: (2020)
von: Пілецька, С.Т., et al.
Veröffentlicht: (2020)
Ähnliche Einträge
-
Адаптивні заходи селективного регулювання агропродовольчих ринків одеського регіону в умовах нестабільності*
von: Нікішина, О. В., et al.
Veröffentlicht: (2022) -
Інституційна складова регламентації товароруху в системі товарних ринків
von: Нікішина, О. В., et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Теоретичні засади логістичної цілісності товарних ринків
von: Нікішина, О. В., et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Методологічний підхід до комплексного оцінювання товарних ринків на засадах стійкості (резильєнтності)
von: Нікішина, О., et al.
Veröffentlicht: (2023) -
Теоретико-методичні засади логістичних «розривів» у ланцюгах товарних ринків
von: Нікішина, О. В., et al.
Veröffentlicht: (2020)