Проблеми формування корпоративної культури підприємств готельно-ресторанного бізнесу
The hotel and restaurant industry is a sector characterized by high competition and focused on satisfying various consumer needs, providing a high level of comfort, and considering the diverse household, economic, and cultural requirements of guests. In this field, corporate culture plays an extrem...
Gespeichert in:
| Datum: | 2023 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Курянов, В. М. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Odesa National University of Technology
2023
|
| Online Zugang: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2645 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsÄhnliche Einträge
-
Екологізація готелів як напрям розвитку готельно- ресторанного бізнесу
von: Тітомир, Л. А., et al.
Veröffentlicht: (2021) -
ВИКОРИСТАННЯ SMM-ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
von: Banit, Olga
Veröffentlicht: (2022) -
МІСЦЕ ЦИФРОВИХ ТРЕНДІВ В СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
von: Fostolovych, Valentyna, et al.
Veröffentlicht: (2022) -
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
von: Лобанова, В.А., et al.
Veröffentlicht: (2012) -
POSTER ЯК ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
von: Fostolovych, Valentyna, et al.
Veröffentlicht: (2024)