ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ

В статті розглянуто теоретичні основи державної політики розвитку туризму з використанням маркетингу в управлінні цією галуззю економіки. Запропоновано створення на основі специфічних фу-нкцій, методів, інструментів комплексної моделі реалізації державної політики розвитку туризму в Україні...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2016
Hauptverfasser: Іванов, А. М., Саламатіна, С. Є.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2016
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/55
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics