Іванов, А. М., & Саламатіна, С. Є. (2016). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ. Odesa National University of Technology.
Чикаго стиль цитування (17-те видання)Іванов, А. М., та С. Є Саламатіна. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ. Odesa National University of Technology, 2016.
Стиль цитування MLA (8-ме видання)Іванов, А. М., та С. Є Саламатіна. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ. Odesa National University of Technology, 2016.
Попередження: стилі цитування не завжди правильні на всі 100%.