ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ
В статті розглянуто теоретичні основи державної політики розвитку туризму з використанням маркетингу в управлінні цією галуззю економіки. Запропоновано створення на основі специфічних фу-нкцій, методів, інструментів комплексної моделі реалізації державної політики розвитку туризму в Україні...
Saved in:
| Date: | 2016 |
|---|---|
| Main Authors: | Іванов, А. М., Саламатіна, С. Є. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Odesa National University of Technology
2016
|
| Online Access: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/55 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsSimilar Items
-
Теоретичні основи розвитку моніторингових і діагностичних систем в управлінні
by: Бурова, Т.А.
Published: (2011) -
Теоретичні основи розвитку моніторингових і діагностичних систем в управлінні
by: Бурова, Т.А.
Published: (2011) -
Методичні основи використання програмно-цільового підходу в управлінні інвестиційною програмою розвитку промислового підприємства
by: Гудзь, П.В., et al.
Published: (2010) -
Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму
by: Татаринцева, А.С.
Published: (2007) -
Теоретичні засади розвитку індустрії туризму
by: Бондаренко, М.П.
Published: (2012)