ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ

В статті розглянуто теоретичні основи державної політики розвитку туризму з використанням маркетингу в управлінні цією галуззю економіки. Запропоновано створення на основі специфічних фу-нкцій, методів, інструментів комплексної моделі реалізації державної політики розвитку туризму в Україні...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автори: Іванов, А. М., Саламатіна, С. Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Odesa National University of Technology 2016
Онлайн доступ://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/55
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Food Industry Economics

Репозитарії

Food Industry Economics