ІННОВАЦІЙНІ СКЛАДОВІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

У статті розглянуто окремі аспекти стратегії розвитку виноробної галузі України, необхідність створення бюро з маркетингу винограду і вина України, вплив розвитку винного туризму на підвищен-ня культури споживання вина та на розвиток виноробної галузі, розглянуто виведення на ринок Укра-їни вин конт...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автори: Ткаченко, О. Б., Агеєва, І. М., Беркгаут, В. М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Odesa National University of Technology 2016
Онлайн доступ://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/66
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Food Industry Economics

Репозитарії

Food Industry Economics