ІННОВАЦІЙНІ СКЛАДОВІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
У статті розглянуто окремі аспекти стратегії розвитку виноробної галузі України, необхідність створення бюро з маркетингу винограду і вина України, вплив розвитку винного туризму на підвищен-ня культури споживання вина та на розвиток виноробної галузі, розглянуто виведення на ринок Укра-їни вин конт...
Gespeichert in:
| Datum: | 2016 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Ткаченко, О. Б., Агеєва, І. М., Беркгаут, В. М. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Odesa National University of Technology
2016
|
| Online Zugang: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/66 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsÄhnliche Einträge
-
Результативність розвитку виноробних підприємств України
von: Олексюк, О.І.
Veröffentlicht: (2009) -
Маркетингові аспекти інноваційного розвитку виноробних підприємств
von: Голодонюк, О. М., et al.
Veröffentlicht: (2020) -
Формування інвестиційної стратегії виноградарсько-виноробних підприємств
von: Каламан, О.Б., et al.
Veröffentlicht: (2010) -
Типізація інновацій в забезпеченні балансу інноваційного розвитку виноробних підприємств
von: Бондаренко, С.А.
Veröffentlicht: (2015) -
Вплив стратегічного управління на розвиток потенціалу підприємств
von: Агеєва, І. М., et al.
Veröffentlicht: (2023)