ІННОВАЦІЙНІ СКЛАДОВІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

У статті розглянуто окремі аспекти стратегії розвитку виноробної галузі України, необхідність створення бюро з маркетингу винограду і вина України, вплив розвитку винного туризму на підвищен-ня культури споживання вина та на розвиток виноробної галузі, розглянуто виведення на ринок Укра-їни вин конт...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2016
Hauptverfasser: Ткаченко, О. Б., Агеєва, І. М., Беркгаут, В. М.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2016
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/66
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics

Ähnliche Einträge