ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ
У статті розглянуто сучасний стан виноробної галузі, а саме порівняння України з країнами-лідерами, світове споживання вина та виробництво вина в Україні. Наведено відмінні характеристикита етапи стратегій розвитку виноробних підприємств. Визначено позитивні та негативні тенденції фун-кціонування га...
Gespeichert in:
| Datum: | 2018 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Агеєва, І. М., Агаркова, О. В. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Odesa National University of Technology
2018
|
| Online Zugang: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/961 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsÄhnliche Einträge
-
Дослідження процесів стратегічного планування на харчових підприємствах
von: Агеєва, І.М., et al.
Veröffentlicht: (2010) -
Перспективні напрями стратегічного планування на підприємствах виноробної галузі України
von: Агеєва, І.М., et al.
Veröffentlicht: (2010) -
Механізм стратегічного планування конкурентоспроможності промислового підприємства
von: Кучер, В.А.
Veröffentlicht: (2009) -
Напрями стратегічного планування розвитку територій Донецької області
von: Точонов, І.В., et al.
Veröffentlicht: (2017) -
Пріоритетні напрями стратегічного планування розвитку промисловості міста
von: Солдак, М.О.
Veröffentlicht: (2014)