Керування комерціалізацією програмного забезпечення
Розглядаються питання, повʼязані з оцінкою програмного забезпечення з метою його комерціалізації. Очевидно, що при комерціалізації найбільш прийнятними є методи в рамках доходного підходу, оскільки витрати, які здійснювались при розробці, встановлюють лише якусь нижню межу вартості. Найбі...
Gespeichert in:
| Datum: | 2023 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine
2023
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/210 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Problems of Control and Informatics |
Institution
Problems of Control and Informatics| Zusammenfassung: |
Розглядаються питання, повʼязані з оцінкою програмного забезпечення з метою його комерціалізації. Очевидно, що при комерціалізації найбільш прийнятними є методи в рамках доходного підходу, оскільки витрати, які здійснювались при розробці, встановлюють лише якусь нижню межу вартості. Найбільш розповсюдженим для оцінки обʼєктів авторського права, до яких відноситься програмне забезпечення, є застосування методу звільнення від роялті. В рамках цього методу суттєвим для оцінки є вибір грошового потоку та ставок роялті. Саме останнє наразі не є досить опрацьованим. Це повʼязано насамперед з тим, що зазвичай для оцінки програмного забезпечення застосовуються ставки роялті, прийнятні в галузі, для якої програмне забезпечення розробляється. Розглядаються різні питання вибору ставок роялті, різні чинники, які впливають на їхній розмір, наводяться діапазони чинних ставок роялті для ліцензійних договорів у галузях промисловості, які наразі найбільш динамічно розвиваються, таких як біотехнології, фармацевтична промисловість, телекомунікації, хімічна промисловість тощо. Також зазначається можливість для оцінки програмного забезпечення з метою його комерціалізації враховувати складові вартості, торговельну марку, комерційну таємницю, ноу-хау тощо. |
|---|