Керування комерціалізацією програмного забезпечення

  Розглядаються питання, повʼязані з оцінкою програмного забезпечення з метою його комерціалізації. Очевидно, що при комерціалізації найбільш прийнятними є методи в рамках доходного підходу, оскільки витрати, які здійснювались при розробці, встановлюють лише якусь нижню межу вартості. Найбі...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2023
1. Verfasser: Aralova , Natali
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine 2023
Schlagworte:
Online Zugang:https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/210
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Problems of Control and Informatics

Institution

Problems of Control and Informatics
Beschreibung
Zusammenfassung:  Розглядаються питання, повʼязані з оцінкою програмного забезпечення з метою його комерціалізації. Очевидно, що при комерціалізації найбільш прийнятними є методи в рамках доходного підходу, оскільки витрати, які здійснювались при розробці, встановлюють лише якусь нижню межу вартості. Найбільш розповсюдженим для оцінки обʼєктів авторського права, до яких відноситься програмне забезпечення, є застосування методу звільнення від роялті. В рамках цього методу суттєвим для оцінки є вибір грошового потоку та ставок роялті. Саме останнє наразі не є досить опрацьованим. Це повʼязано насамперед з тим, що зазвичай для оцінки програмного забезпечення застосовуються ставки роялті, прийнятні в галузі, для якої програмне забезпечення розробляється. Розглядаються різні питання вибору ставок роялті, різні чинники, які впливають на їхній розмір, наводяться діапазони чинних ставок роялті для ліцензійних договорів у галузях промисловості, які наразі найбільш динамічно розвиваються, таких як біотехнології, фармацевтична промисловість, телекомунікації, хімічна промисловість тощо. Також зазначається можливість для оцінки програмного забезпечення з метою його комерціалізації враховувати складові вартості, торговельну марку, комерційну таємницю, ноу-хау тощо.