ЦЕНТР ОБРОБКИ ВИКЛИКІВ ЯК СИСТЕМА МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ З ПОВЕРНЕННЯМИ
The process of call center operation is considered. Analytical and statistical models of call center operation are developed as M / M / c / 0 retrial queuing systems with losses. The flow of retrials influences the characteristics of the quality of call center service. Statistical model of call cent...
Збережено в:
| Дата: | 2007 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine
2007
|
| Онлайн доступ: | https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/318 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Problems of Control and Informatics |
Репозитарії
Problems of Control and InformaticsБудьте першим, хто залишить коментар!