ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ

A model of brand product competitiveness index is proposed. The model is taking into account 10 factors via 52 fuzzy rules <If — then>. Possible ways for applications of the fuzzy model are discussed. A problem statement of fuzzy model training on the experimental data set is...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Shtovba, S.D., Shtovba, E.V.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine 2006
Онлайн доступ:https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/373
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Problems of Control and Informatics

Репозитарії

Problems of Control and Informatics