Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти

The authors propose a new approach to the issue of improvement of science and education interaction by means of integration model creation based on specialization and cooperation principles of these activities. On the one hand it’s necessary to distinguish the role of a teacher and a scientist, on t...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Амоша, О., Землянкін, А., Моісеєв, Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" 2006
Онлайн доступ:https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/visnyk/article/view/2387
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Visnyk of the National Academy of Sciences of Ukraine

Репозитарії

Visnyk of the National Academy of Sciences of Ukraine