Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти

The authors propose a new approach to the issue of improvement of science and education interaction by means of integration model creation based on specialization and cooperation principles of these activities. On the one hand it’s necessary to distinguish the role of a teacher and a scientist, on t...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Амоша, О., Землянкін, А., Моісеєв, Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" 2006
Онлайн доступ:https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/visnyk/article/view/2387
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Visnyk of the National Academy of Sciences of Ukraine

Репозитарії

Visnyk of the National Academy of Sciences of Ukraine
id oai:ojs2.nasu-periodicals.org.ua:article-2387
record_format ojs
spelling oai:ojs2.nasu-periodicals.org.ua:article-23872024-05-14T13:44:06Z Fundamentals of innovation development: Problems and prospects of academic science and education interaction Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти Амоша, О. Землянкін, А. Моісеєв, Г. The authors propose a new approach to the issue of improvement of science and education interaction by means of integration model creation based on specialization and cooperation principles of these activities. On the one hand it’s necessary to distinguish the role of a teacher and a scientist, on the other hand – to arrange their interaction in the joint academic associative type scientific educational or educational scientific complexes. Пропонується новий підхід до питання вдосконалення взаємодії науки й освіти шляхом створення моделі та кої інтеграцї, яка базується на принципах спеціалізації та кооперації цих видів діяльності. З одного боку, слід розмежувати ролі викладача і вченого, а з другого — організувати їхню співпрацю в об’єднаних академіч них науково освітніх чи освітньо наукових комплек сах асоціативного типу. Видавничий дім "Академперіодика" 2006-10-22 Article Article Рецензована Стаття application/pdf https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/visnyk/article/view/2387 Visnik Nacional noi academii nauk Ukrai ni; No. 10 (2006): Visnyk of the National Academy of Sciences of Ukraine; 3-16 Visnik Nacional noi academii nauk Ukrai ni; № 10 (2006): Вісник Національної академії наук України; 3-16 2518-1203 1027-3239 uk https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/visnyk/article/view/2387/2022 Авторське право (c) 2023 Вісник НАН України
institution Visnyk of the National Academy of Sciences of Ukraine
baseUrl_str
datestamp_date 2024-05-14T13:44:06Z
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Амоша, О.
Землянкін, А.
Моісеєв, Г.
spellingShingle Амоша, О.
Землянкін, А.
Моісеєв, Г.
Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
author_facet Амоша, О.
Землянкін, А.
Моісеєв, Г.
author_sort Амоша, О.
title Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
title_short Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
title_full Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
title_fullStr Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
title_full_unstemmed Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
title_sort підгрунтя інноваційного розвитку: проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
title_alt Fundamentals of innovation development: Problems and prospects of academic science and education interaction
description The authors propose a new approach to the issue of improvement of science and education interaction by means of integration model creation based on specialization and cooperation principles of these activities. On the one hand it’s necessary to distinguish the role of a teacher and a scientist, on the other hand – to arrange their interaction in the joint academic associative type scientific educational or educational scientific complexes.
publisher Видавничий дім "Академперіодика"
publishDate 2006
url https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/visnyk/article/view/2387
work_keys_str_mv AT amošao fundamentalsofinnovationdevelopmentproblemsandprospectsofacademicscienceandeducationinteraction
AT zemlânkína fundamentalsofinnovationdevelopmentproblemsandprospectsofacademicscienceandeducationinteraction
AT moíseêvg fundamentalsofinnovationdevelopmentproblemsandprospectsofacademicscienceandeducationinteraction
AT amošao pídgruntâínnovacíjnogorozvitkuproblemiíperspektivivzaêmodííakademíčnoínaukijosvíti
AT zemlânkína pídgruntâínnovacíjnogorozvitkuproblemiíperspektivivzaêmodííakademíčnoínaukijosvíti
AT moíseêvg pídgruntâínnovacíjnogorozvitkuproblemiíperspektivivzaêmodííakademíčnoínaukijosvíti
first_indexed 2025-09-24T17:18:33Z
last_indexed 2025-09-24T17:18:33Z
_version_ 1848733952094765056