Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
The authors propose a new approach to the issue of improvement of science and education interaction by means of integration model creation based on specialization and cooperation principles of these activities. On the one hand it’s necessary to distinguish the role of a teacher and a scientist, on t...
Gespeichert in:
| Datum: | 2006 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Амоша, О., Землянкін, А., Моісеєв, Г. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Видавничий дім "Академперіодика"
2006
|
| Online Zugang: | https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/visnyk/article/view/2387 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Visnyk of the National Academy of Sciences of Ukraine |
Institution
Visnyk of the National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти)
von: Амоша, О., et al.
Veröffentlicht: (2006) -
Проблеми і перспективи взаємодії світської і релігійної систем освіти в Україні
von: Здіорук, С.
Veröffentlicht: (2005) -
Рік академічної науки
von: Вергунов, В.
Veröffentlicht: (2008) -
Проблеми та перспективи інноваційного розвитку України
von: Кендюхов, О.В., et al.
Veröffentlicht: (2011) -
Проблеми релігієзнавчої науки і освіти
von: Колодний, А.
Veröffentlicht: (2009)