ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ

Вступ. Сьогодні в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій інтернет-реклама стала невід’ємною складовою успішної комунікації між брендами та їхньою цільовою аудиторією у цифровому просторі.Проблематика. Існує гіпотеза, що використання інструментів штучного інтелекту дозволяє збільшити результат...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2025
Hauptverfasser: TURLAKOVA, S., SHUMILO, Ya.
Format: Artikel
Sprache:English
Veröffentlicht: PH “Akademperiodyka” 2025
Schlagworte:
Online Zugang:https://scinn-eng.org.ua/ojs/index.php/ni/article/view/714
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Science and Innovation

Institution

Science and Innovation