ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ
A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems: traditional vector control with constant flux; control with torque pe...
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автори: | , , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ
2015
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/921 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Technical Electrodynamics |
Репозитарії
Technical Electrodynamics| id |
oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-921 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-9212023-01-01T10:53:39Z COMPARATIVE ANALYSIS OF ENERGY EFFICIENCY OF INDUCTION MOTORS DIRECT FIELD ORIENTED TORQUE CONTROLLERS WITH TORQUE PER AMPERE MAXIMIZATION ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. induction motor field-oriented control maximum torque per Ampere ratio magnetizing curve асинхронний двигун полеорієнтоване керування максимізація співвідношення момент-струм крива намагнічування A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems: traditional vector control with constant flux; control with torque per ampere ratio maximization using classical criterion, when torque and flux components of stator current vector should be equal; developed by authors control with torque per ampere maximization taking into account the magnetization curve. Experimentally shown that proposed control algorithm provides better efficiency in comparison with traditional vector control with constant flux, and algorithms, based on the classical criterion of torque per Ampere maximization. References 9, figures 4. Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забезпечує підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення момент-струм. Бібл. 9, рис. 4. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2015-06-15 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/921 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 4 (2015): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 036 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 4 (2015): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 036 2218-1903 1607-7970 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/921/798 Авторське право (c) 2022 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| institution |
Technical Electrodynamics |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2023-01-01T10:53:39Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| topic |
асинхронний двигун полеорієнтоване керування максимізація співвідношення момент-струм крива намагнічування |
| spellingShingle |
асинхронний двигун полеорієнтоване керування максимізація співвідношення момент-струм крива намагнічування Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ |
| topic_facet |
induction motor field-oriented control maximum torque per Ampere ratio magnetizing curve асинхронний двигун полеорієнтоване керування максимізація співвідношення момент-струм крива намагнічування |
| format |
Article |
| author |
Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. |
| author_facet |
Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. |
| author_sort |
Пересада, С.М. |
| title |
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ |
| title_short |
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ |
| title_full |
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ |
| title_fullStr |
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ |
| title_full_unstemmed |
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ |
| title_sort |
порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм |
| title_alt |
COMPARATIVE ANALYSIS OF ENERGY EFFICIENCY OF INDUCTION MOTORS DIRECT FIELD ORIENTED TORQUE CONTROLLERS WITH TORQUE PER AMPERE MAXIMIZATION |
| description |
A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems: traditional vector control with constant flux; control with torque per ampere ratio maximization using classical criterion, when torque and flux components of stator current vector should be equal; developed by authors control with torque per ampere maximization taking into account the magnetization curve. Experimentally shown that proposed control algorithm provides better efficiency in comparison with traditional vector control with constant flux, and algorithms, based on the classical criterion of torque per Ampere maximization. References 9, figures 4. |
| publisher |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ |
| publishDate |
2015 |
| url |
https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/921 |
| work_keys_str_mv |
AT peresadasm comparativeanalysisofenergyefficiencyofinductionmotorsdirectfieldorientedtorquecontrollerswithtorqueperamperemaximization AT kovbasasm comparativeanalysisofenergyefficiencyofinductionmotorsdirectfieldorientedtorquecontrollerswithtorqueperamperemaximization AT dimkoss comparativeanalysisofenergyefficiencyofinductionmotorsdirectfieldorientedtorquecontrollerswithtorqueperamperemaximization AT blagodírvo comparativeanalysisofenergyefficiencyofinductionmotorsdirectfieldorientedtorquecontrollerswithtorqueperamperemaximization AT peresadasm porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum AT kovbasasm porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum AT dimkoss porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum AT blagodírvo porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum |
| first_indexed |
2025-09-24T17:39:02Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:39:02Z |
| _version_ |
1844167880024784896 |