ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ

A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems: traditional vector control with constant flux; control with torque pe...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2015
Main Authors: Пересада, С.М., Ковбаса, С.М., Димко, С.С., Благодір, В.О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2015
Subjects:
Online Access:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/921
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Technical Electrodynamics

Institution

Technical Electrodynamics
id oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-921
record_format ojs
spelling oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-9212023-01-01T10:53:39Z COMPARATIVE ANALYSIS OF ENERGY EFFICIENCY OF INDUCTION MOTORS DIRECT FIELD ORIENTED TORQUE CONTROLLERS WITH TORQUE PER AMPERE MAXIMIZATION ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ Пересада, С.М. Ковбаса, С.М. Димко, С.С. Благодір, В.О. induction motor field-oriented control maximum torque per Ampere ratio magnetizing curve асинхронний двигун полеорієнтоване керування максимізація співвідношення момент-струм крива намагнічування A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems: traditional vector control with constant flux; control with torque per ampere ratio maximization using classical criterion, when torque and flux components of stator current vector should be equal; developed by authors control with torque per ampere maximization taking into account the magnetization curve. Experimentally shown that proposed control algorithm provides better efficiency in comparison with traditional vector control with constant flux, and algorithms, based on the classical criterion of torque per Ampere maximization. References 9, figures 4. Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забезпечує підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення момент-струм. Бібл. 9, рис. 4. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2015-06-15 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/921 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 4 (2015): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 036 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 4 (2015): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 036 2218-1903 1607-7970 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/921/798 Авторське право (c) 2022 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2023-01-01T10:53:39Z
collection OJS
language Ukrainian
topic асинхронний двигун
полеорієнтоване керування
максимізація співвідношення момент-струм
крива намагнічування
spellingShingle асинхронний двигун
полеорієнтоване керування
максимізація співвідношення момент-струм
крива намагнічування
Пересада, С.М.
Ковбаса, С.М.
Димко, С.С.
Благодір, В.О.
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ
topic_facet induction motor
field-oriented control
maximum torque per Ampere ratio
magnetizing curve
асинхронний двигун
полеорієнтоване керування
максимізація співвідношення момент-струм
крива намагнічування
format Article
author Пересада, С.М.
Ковбаса, С.М.
Димко, С.С.
Благодір, В.О.
author_facet Пересада, С.М.
Ковбаса, С.М.
Димко, С.С.
Благодір, В.О.
author_sort Пересада, С.М.
title ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ
title_short ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ
title_full ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ
title_fullStr ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ
title_full_unstemmed ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ
title_sort порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм
title_alt COMPARATIVE ANALYSIS OF ENERGY EFFICIENCY OF INDUCTION MOTORS DIRECT FIELD ORIENTED TORQUE CONTROLLERS WITH TORQUE PER AMPERE MAXIMIZATION
description A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems: traditional vector control with constant flux; control with torque per ampere ratio maximization using classical criterion, when torque and flux components of stator current vector should be equal; developed by authors control with torque per ampere maximization taking into account the magnetization curve. Experimentally shown that proposed control algorithm provides better efficiency in comparison with traditional vector control with constant flux, and algorithms, based on the classical criterion of torque per Ampere maximization. References 9, figures 4.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2015
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/921
work_keys_str_mv AT peresadasm comparativeanalysisofenergyefficiencyofinductionmotorsdirectfieldorientedtorquecontrollerswithtorqueperamperemaximization
AT kovbasasm comparativeanalysisofenergyefficiencyofinductionmotorsdirectfieldorientedtorquecontrollerswithtorqueperamperemaximization
AT dimkoss comparativeanalysisofenergyefficiencyofinductionmotorsdirectfieldorientedtorquecontrollerswithtorqueperamperemaximization
AT blagodírvo comparativeanalysisofenergyefficiencyofinductionmotorsdirectfieldorientedtorquecontrollerswithtorqueperamperemaximization
AT peresadasm porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum
AT kovbasasm porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum
AT dimkoss porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum
AT blagodírvo porívnâlʹnijanalízenergetičnoíefektivnostíalgoritmívprâmogovektornogokeruvannâmomentomasinhronnihdvigunívzmaksimízacíêûspívvídnošennâmomentstrum
first_indexed 2025-09-24T17:39:02Z
last_indexed 2025-09-24T17:39:02Z
_version_ 1844167880024784896