Теоретичні засади дослідження соціального підприємництва в контексті маркетингу 3.0
Introduction. Modern development of socio-economic sector makes adjustments to market environment. Enterprises require expansion of their activities and feel necessity to diversify risks. Satisfaction of consumer needs is accompanied by introduction of innovations in various areas. Focusing on marke...
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автори: | Seleznоva, Olha, Boiko, Olena, Bondar, Victoria |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Dr. Viktor Koval
2020
|
| Онлайн доступ: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/133 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics Ecology Socium |
Репозитарії
Economics Ecology SociumСхожі ресурси
-
Теоретичні засади сталого соціального розвитку
за авторством: Кінаш, І.П.
Опубліковано: (2012) -
Розвиток малого підприємництва в регіоні: теоретичні засади, проблеми та перспективи
за авторством: Рибак, О.В.
Опубліковано: (2010) -
Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу
за авторством: Луценко, К.
Опубліковано: (2010) -
Теоретичні засади дослідження політичної соціалізації особи
за авторством: Зінчук, В.
Опубліковано: (2006) -
Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу
за авторством: Тканко, В.
Опубліковано: (2005)