Implementation of additional services at tourist and entertainment complexes according to international hospitality standards
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автори: | H. Sarkisian, V. Novichkov, M. Liganenko, A. Shunko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2022
|
| Назва видання: | Food Industry Economics |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001443400 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Впровадження додаткових послуг на туристично- розважальних комплексах згідно міжнародних стандартів гостинності
за авторством: Sarkisian, H., та інші
Опубліковано: (2023) -
Service design of tasting rooms as a strategic vector of service development in the hospitality industry
за авторством: H. M. Riashko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Features of the Development of International Trade in Tourist Services
за авторством: Obolenska, Tetiana, та інші
Опубліковано: (2024) -
Strategic management of quality of tourist services in the framework of the development of the tourist complex of Ukraine: theoretical aspects
за авторством: V. V. Shymanska
Опубліковано: (2015) -
The Theoretical Bases of the Development of the Tourist Services Market in the System of the International Market of Services
за авторством: O. O. Skarha, та інші
Опубліковано: (2021)