Marketing Researches as the Instrument for Determining the Strategic Directions of Innovative Development of an Industrial Enterprise in the Sphere of Product Policy
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | Ye. Letunovska, L. O. Syhyda |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2019
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001007819 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic directions of tax policy of Ukraine in the sphere of industrial development regulation
за авторством: Vishnevskiy, V.P., та інші
Опубліковано: (2014) -
Strategic directions of tax policy of Ukraine in the sphere of industrial development regulation
за авторством: V. P. Vishnevskiy, та інші
Опубліковано: (2014) -
Analyzing the Marketing Instruments in the Sphere of Innovative Entrepreneurship and Creative Industries in the City of Kharkiv
за авторством: M. S. Pasmor, та інші
Опубліковано: (2020) -
Strategic Marketing Instruments for Product Promotion on the Marketplace
за авторством: O. B. Pashchuk
Опубліковано: (2021) -
Strategic determinants for introduction of innovation to the market
за авторством: L. A. Petrenko
Опубліковано: (2019)