Staff Management as an Effective Instrument for Improving the Hospitality Industry
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автор: | R. I. Lopatiuk |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2021
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001335239 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Digital technologies as modern instruments of the management system in the enterprises of the hospitality industry
за авторством: V. Fostolovych
Опубліковано: (2022) -
Service improvement in hospitality industry enterprises by designing tasting rooms
за авторством: H. M. Riashko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Theoretical and methodological foundations of public management hospitality industry development
за авторством: O. V. Dyshkantiuk
Опубліковано: (2016) -
COVID-19 Crisis Management on the Example of Hospitality Industry Enterprise in Latvia
за авторством: C. Koryuhina, та інші
Опубліковано: (2022) -
Client-oriented approach in hospitality industry
за авторством: P. Petrychenko
Опубліковано: (2014)