Design methodology of multimedia applications for gaming engines with a component-oriented architectural stile
The article presents the methodology of designing multimedia applications for game engines with a componentoriented architectural style. The work emphasizes the importance of choosing the appropriate architectural pattern, taking into account the features of modern game engines such as Unity, Unreal...
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автори: | Bezditnyi, V.M., Chebanyuk, О.V. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
PROBLEMS IN PROGRAMMING
2024
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://pp.isofts.kiev.ua/index.php/ojs1/article/view/624 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Problems in programming |
| Завантажити файл: | |
Репозитарії
Problems in programmingСхожі ресурси
-
Evolutionary games in TCP networks with speed restriction policies
за авторством: Ignatenko, O.P., та інші
Опубліковано: (2018) -
The Organization Based on Game Theory of Multipath Secure Data Communication
за авторством: Кулаков, Ю. А., та інші
Опубліковано: (2012) -
Game-theoretic approach to the network security problem
за авторством: Ignatenko, O.P.
Опубліковано: (2018) -
Chill mould design for manufacture of vital figurine cast parts of power engineering
за авторством: Таран, Борис Петрович, та інші
Опубліковано: (2014) -
Chill mould design for manufacture of vital figurine cast parts of power engineering
за авторством: Таран, Борис Петрович, та інші
Опубліковано: (2014)