Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки

У статті розглянуто стратегічні підходи до розвитку організаційно-комунікаційних систем (ОКС) підприємств у контексті мінливого ринкового середовища, зростаючої конкуренції та впливу поведінкової економіки. Проаналізовано ключові чинники, що визначають ефективність комунікацій зі споживачами, зокрем...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2024
Hauptverfasser: Гуцалюк, О.М., Богутенко Ю.А., Коловоротний С.А., Кузьм’як Ю.Й.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2024
Schriftenreihe:Управління економікою: теорія та практика
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/203530
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Стратегування розвитку організаційно-комунікаційних систем підприємств зі споживачами в умовах мінливого середовища, конкуренції та поведінкової економіки / О.М. Гуцалюк, Ю.А. Богутенко, С.А. Коловоротний, Ю.Й. Кузьм’як // Управління економікою: теорія та практика: зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2024. — С. 52-61. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine