Українська шкільна драма ХVІІ–ХVІІІ століть: проблема інтерпретації музичного компонента
У статті йдеться про те, що поява шкільного театру в Україні наприкінці ХVІ ст. була результатом формування української культури відкритого типу і створення умов зближення та її взаємодії з «латинськими» культурами. Це проявилося у школі нового типу – слов’яно-греко-латинській, в якій запровадили шк...
Gespeichert in:
| Datum: | 2020 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2020
|
| Schriftenreihe: | Народна творчість та етнологія |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/204245 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Українська шкільна драма ХVІІ–ХVІІІ століть: проблема інтерпретації музичного компонента / Л. Корній // Народна творчість та етнологія. — 2020. — № 4. — С. 102-113. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |