Розробка комплексної стратегії маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку
Статтю присвячено розробці комплексної стратегії маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку. Метою дослідження виступає аналіз, узагальнення та удосконалення наявного теоретико-методичного забезпечення маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку. В статті розглянуто осно...
Saved in:
| Date: | 2025 |
|---|---|
| Main Authors: | Євтушок, О.В., Богданова, М.В., Демянчик, Ю.В., Піх, М.З., Лейзерович, Р.О. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2025
|
| Series: | Економічний вісник Донбасу |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/207084 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Розробка комплексної стратегії маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку / О.В. Євтушок, М.В. Богданова, Ю.В. Демянчик, М.З. Піх, Р.О. Лейзерович // Економічний вісник Донбасу. — 2025. — № 2 (80). — С. 70-77. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Методичне забезпечення організації маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах
by: Сиволап, Ю.Ю.
Published: (2024) -
Формування маркетингової політики та маркетингового менеджменту на підприємствах корпоративного сектору
by: Ус, Г.О., et al.
Published: (2024) -
Впровадження інноваційних технологій маркетингового менеджменту в інтеграційну діяльність корпоративних підприємств
by: Гуцалюк, О.М., et al.
Published: (2024) -
Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації
by: Гнатишин, Л.Б., et al.
Published: (2022) -
Формування виробничої стратегії в системі управління промислових підприємств
by: Мироненко, Є.В., et al.
Published: (2021)