Моделювання рухів віртуального персонажа для просторового відтворення жестової мови

Запропоновано підхід для моделювання рухів жестової мови для подальшого просторового відтворення на 3D-моделі. Показано спроможність запропонованої технології досить реалістично відтворювати на трьохмірній моделі рухи, що отримані з відеозображення конкретної людини — носія жестової мови....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Кривонос, Ю.Г., Крак, Ю.В., Бармак, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем реєстрації інформації НАН України 2010
Назва видання:Реєстрація, зберігання і обробка даних
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50460
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моделювання рухів віртуального персонажа для просторового відтворення жестової мови / Ю.Г. Кривонос, Ю.В. Крак, О.В. Бармак // Реєстрація, зберігання і обробка даних. — 2010. — Т. 12, № 2. — С. 181-189. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine