Моделювання рухів віртуального персонажа для просторового відтворення жестової мови
Запропоновано підхід для моделювання рухів жестової мови для подальшого просторового відтворення на 3D-моделі. Показано спроможність запропонованої технології досить реалістично відтворювати на трьохмірній моделі рухи, що отримані з відеозображення конкретної людини — носія жестової мови....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
2010
|
Назва видання: | Реєстрація, зберігання і обробка даних |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50460 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Моделювання рухів віртуального персонажа для просторового відтворення жестової мови / Ю.Г. Кривонос, Ю.В. Крак, О.В. Бармак // Реєстрація, зберігання і обробка даних. — 2010. — Т. 12, № 2. — С. 181-189. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |