Вікі-індекс популярності авторів наукових публікацій
Запропоновано новий індекс оцінки популярності авторів наукових статей, який розраховується на базі аналізу інтернет-енциклопедії Wikipedia (Wikipedia Index — WI), що містить мільйони статей і репрезентативно представляє практично всі галузі знань. На відміну від інших наукометричних індексів цей ін...
Gespeichert in:
| Datum: | 2016 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
2016
|
| Schriftenreihe: | Реєстрація, зберігання і обробка даних |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/131627 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Вікі-індекс популярності авторів наукових публікацій / Д.В. Ланде, В.Б. Андрущенко, І.В. Балагура // Реєстрація, зберігання і обробка даних. — 2016. — Т. 18, № 4. — С. 44-54. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Запропоновано новий індекс оцінки популярності авторів наукових статей, який розраховується на базі аналізу інтернет-енциклопедії Wikipedia (Wikipedia Index — WI), що містить мільйони статей і репрезентативно представляє практично всі галузі знань. На відміну від інших наукометричних індексів цей індекс дозволяє оцінити саме популярність автора, його впливу найбільшому «ареалі знань» в Інтернеті — енциклопедії Wikipedia. Запропоновано алгоритми та технологію розрахунку Вікі-індексу шляхом зондування цієї мережевої енциклопедії, наведено приклади розрахунку Вікі-індексу для відомих учених, а також методику побудови інформаційних мереж — моделей предметних областей на базі автоматичного моніторингу та аналізу мережевих інформаційних ресурсів довідкового характеру. Розглянуто мережі понять, що відповідають заголовкам статей із Wikipedia. |
|---|