Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
Уточнено зміст терміна “обслуговування споживачів вугільного підприємства”. Виявлено особливості обслуговування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів. Запропоновано алгоритми здійснення процесів обслуговування різних категорій споживачів. Ключові слова: обслуговування, споживачі, вугільне...
Gespeichert in:
| Datum: | 2010 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Коніщева, Н.Й., Трушкіна, Н.В. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/18722 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів / Н.Й. Коніщева, Н.В. Трушкіна // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 83-92. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
von: Коніщева, Н.Й., et al.
Veröffentlicht: (2010) -
Удосконалення системи управління витратами на підприємствах різних форм власності й господарювання
von: Дяків, В.В.
Veröffentlicht: (2009) -
Удосконалення системи оцінки транспортного потенціалу регіону
von: Козлов, В.С.
Veröffentlicht: (2011) -
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
von: Семенов, Г.А., et al.
Veröffentlicht: (2010) -
Удосконалення управління оборотними активами підприємства на підставі використання економіко-математичних моделей
von: Хрімлі, Т.К., et al.
Veröffentlicht: (2006)