ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА
Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових...
Gespeichert in:
| Datum: | 2019 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Павловська, Людмила, Мрачковська, Надія |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2019
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-6 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. InnovationsÄhnliche Einträge
-
Риси деструкції в сучасній забудові. Київ, даун-таун
von: Гончаренко, М.
Veröffentlicht: (2007) -
Охорона пам’яток – справа державна. Нове дослідження споруди музею Т. Г. Шевченка в Каневі архітектора Василя Кричевського
von: Безякін, В., et al.
Veröffentlicht: (2011) -
Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)
von: Хай, М.
Veröffentlicht: (2010) -
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ГУМАНІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
von: Kupriychuk, Vasyl, et al.
Veröffentlicht: (2025) -
Аналіз сучасної системи підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні
von: Лобанова, Л.С.
Veröffentlicht: (2007)