Rational Design of Vehicle Braking Systems with Reduced Wear of Friction Lining
The wear of the friction lining and break drum of a vehicle is uneven. It is, therefore, advisable to reduce wear where it matters most. Knowing the optimal microgeometry of the friction pair surface, this problem can be solved by design-technological methods at the design and manufacturing stages....
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автор: | Velizade, Evren S. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English Russian |
| Опубліковано: |
Інститут енергетичних машин і систем ім. А. М. Підгорного Національної академії наук України
2020
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://journals.uran.ua/jme/article/view/214522 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Energy Technologies & Resource Saving |
Репозитарії
Energy Technologies & Resource SavingСхожі ресурси
-
Rational Design of Vehicle Braking Systems with Reduced Wear of Friction Lining
за авторством: Velizade, Evren S.
Опубліковано: (2020) -
Minimization of fracture parameters for friction pair hub
за авторством: Мирсалимов, В. М., та інші
Опубліковано: (2015) -
Minimization of fracture parameters for friction pair hub
за авторством: Мирсалимов, В. М., та інші
Опубліковано: (2015) -
Optimum displacement function of external contour points of contact pair hub taking into account the thermal stresses and roughness inner contour
за авторством: Ахундова, Парвана Эльман гызы
Опубліковано: (2014) -
Optimum displacement function of external contour points of contact pair hub taking into account the thermal stresses and roughness inner contour
за авторством: Ахундова, Парвана Эльман гызы
Опубліковано: (2014)