СТВОРЕННЯ ЛОКАЛЬНИХ ВИН ЯК ОДИН З НАПРЯМІВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВИНОРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
The article proves the practicability of producing wine from local grapes for Ukrainian wineries. Thesubstantiation is based on the construction of five levels of goods and consumer values. The fifth level is awine that has a unique style: its character, temperament, expresses the peculiarities of t...
Gespeichert in:
| Datum: | 2018 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Braiko, M., Solodova, O., Golubyonkova, O., Braiko, А. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Odesa National University of Technology
2018
|
| Online Zugang: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1059 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsÄhnliche Einträge
-
Підхід до формування конкурентних переваг підприємства
von: Артеменко, В.А.
Veröffentlicht: (2011) -
Класифікація чинників конкурентних переваг підприємства
von: Ткачова, С.С.
Veröffentlicht: (2012) -
Методологічні основи конкурентних переваг промислового підприємства
von: Трубчанін, В.В.
Veröffentlicht: (2009) -
Чинники формування й збереження конкурентних переваг підприємства туристичної галузі
von: Артюхова, І.В.
Veröffentlicht: (2011) -
Трансформація підходів до визначення джерел формування конкурентних переваг підприємства
von: Чорна, М.В.
Veröffentlicht: (2009)