СТВОРЕННЯ ЛОКАЛЬНИХ ВИН ЯК ОДИН З НАПРЯМІВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВИНОРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
The article proves the practicability of producing wine from local grapes for Ukrainian wineries. Thesubstantiation is based on the construction of five levels of goods and consumer values. The fifth level is awine that has a unique style: its character, temperament, expresses the peculiarities of t...
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | Braiko, M., Solodova, O., Golubyonkova, O., Braiko, А. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2018
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1059 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Репозитарії
Food Industry EconomicsСхожі ресурси
-
Підхід до формування конкурентних переваг підприємства
за авторством: Артеменко, В.А.
Опубліковано: (2011) -
Класифікація чинників конкурентних переваг підприємства
за авторством: Ткачова, С.С.
Опубліковано: (2012) -
Методологічні основи конкурентних переваг промислового підприємства
за авторством: Трубчанін, В.В.
Опубліковано: (2009) -
Чинники формування й збереження конкурентних переваг підприємства туристичної галузі
за авторством: Артюхова, І.В.
Опубліковано: (2011) -
Трансформація підходів до визначення джерел формування конкурентних переваг підприємства
за авторством: Чорна, М.В.
Опубліковано: (2009)