Підгрунтя інноваційного розвитку: Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти
The authors propose a new approach to the issue of improvement of science and education interaction by means of integration model creation based on specialization and cooperation principles of these activities. On the one hand it’s necessary to distinguish the role of a teacher and a scientist, on t...
Збережено в:
| Дата: | 2006 |
|---|---|
| Автори: | Амоша, О., Землянкін, А., Моісеєв, Г. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика"
2006
|
| Онлайн доступ: | https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/visnyk/article/view/2387 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Visnyk of the National Academy of Sciences of Ukraine |
Репозитарії
Visnyk of the National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти)
за авторством: Амоша, О., та інші
Опубліковано: (2006) -
Проблеми і перспективи взаємодії світської і релігійної систем освіти в Україні
за авторством: Здіорук, С.
Опубліковано: (2005) -
Рік академічної науки
за авторством: Вергунов, В.
Опубліковано: (2008) -
Проблеми та перспективи інноваційного розвитку України
за авторством: Кендюхов, О.В., та інші
Опубліковано: (2011) -
Проблеми релігієзнавчої науки і освіти
за авторством: Колодний, А.
Опубліковано: (2009)